CRM przy współpracy / Aplikacje internetowe

Przygotowaliśmy idealne rozwiązanie dla naszych klientów, którzy dostają do dyspozycji dostęp do systemu CRM. Posiadamy bogate doświadczenie w realizacji projektów, które nauczyło nas przez te lata, iż najważniejszy punkt współpracy to pozytywna relacja z klientem. Szybki i fachowy kontakt z programistami to niezbędna zaleta współpracy z Dotandspot zapewniająca rzetelny dostęp od grafika po programistę. Każdy z nas potrzebuje wsparcia i pomocy – dzięki rozwiniętym systemom zarządzania Twoim projektem, zapewniamy Tobie i Twojej aplikacji bezpieczeństwo – a co najważniejsze przyjacielską relację przy współpracy.

CRM – czym jest system CRM?

CRM (Customer Relationship Managmen) – zarządzanie relacjami z klientem – system informatyczny, który wspomaga procedury zarządzania kontaktu z klientem. Przenosząc na łatwiejszy język, jest to oprogramowanie dostępne na komputery i smartfony, które pomaga Tobie jak i programistom opiekować się projektem za pomocą rozbudowanego systemu zadań, bazą plików, spersonalizowanymi komunikatorami oraz raporty. Dzięki niezbędnym narzędziom, Twoje zlecenie i każda zlecona rzecz jest wprowadzona w cykl życia, w którym otrzymuje opiekuna, termin, opis zlecenia i wiele więcej.

Zarządzaj swoim projektem jeszcze szybciej! Aplikacja internetowa lub oprogramowanie na zlecenie to coś więcej niż prosta statyczna strona internetowa. Przy budowie i utrzymaniu oprogramowania, potrzeba dużego nakładu pracy i jak i zasobów ludzkich. Dzięki systemowi CRM ograniczasz koszty zarządzania oprogramowaniem zyskując czas przy szybkim i rzetelnym kontakcie z twórcą oprogramowania jak i cyklem życia zleceń.

Automatyzacja aplikacji internetowej

Zadaniem Operacyjnego CRM jest zbieranie i udostępnianie wszelkich możliwych informacji o kliencie, realizując w ten sposób jego kompleksową i pełną obsługę. Systemy te, często są nazywane systemami front-office, składające się z trzech zestawów funkcji, z których każdy koncentruje się na marketingu, sprzedaży i wsparciu technicznym. Odpowiadają one kolejnym etapom pracy z klientami, czyli pozyskiwaniu klientów, zrealizowaniu sprzedaży i utrzymaniu serwisu. Zadania operacyjnego systemu CRM to także automatyzacja zadań zawartych w powyższej grupie interakcji z Klientami.

Author avatar
Michał Szapiel
Project Manager, Customer Service, Developer
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość naszej strony www.