Potrzebujesz zmian w swoim sklepie internetowym? Potrzebujesz wdrożyć w sektorze e-commerce swoje karty produktowe? Chciałbyś zwiększyć decyzyjność zakupową oraz budować lojalność konsumencką? Doskonale! Czas zatem pomyśleć nad wprowadzeniem zmian.
Czym jest rich content? – Sklep przyjazny dla użytkownika!

Pojęcie tłumaczone przez wielu jako „bogata treść” – przejrzysty opis produktu połączony z animacjami, zdjęciami, filmami wysokiej jakości. Odbiorca, by został zaciekawiony produktem, powinien otrzymać interesującą treść, która zaintryguje go do przeglądania następujących towarów.
Jednym z głównych założeń kart jest przekazanie jak najwięcej informacji w najprostszy sposób, który zbuduje pełną świadomość na temat produktu a co za tym idzie, motywacją dodania go do koszyka. Sprzedaż to wynik, a nie cel. Jest to funkcja robienia wielu rzeczy właściwie, począwszy od momentu namierzenia potencjalnego potencjalnego klienta, aż do sfinalizowania transakcji.
W sukces sprzedaży również wpisują się takie elementy kart jak: tabele porównawcze, infografiki, interakcje z produktem, ikony, wysokiej jakości fotografie oraz materiały filmowe. Bogata treść składa się również z elementów dźwiękowych. Niektóre ze znanych marek korzysta z emotikon oraz GIF – treści rozszerzone w celu przekazania informacji błyskawicznej.
Wdrażanie gotowych rozwiązań
Dotandspot realizuje wdrożenia kart przygotowanych przez zewnętrzne firmy. W tym celu skontaktuj się z nami bezpośrednio poprzez formularz kontaktowy lub email. Otrzymasz od nas listę klientów oraz podstawowe założenia/dokumentację. Porozmawiamy również o ciągłej współpracy przy wdrażaniu kart.
Przygotowanie projektu kart
Realizacja projektu graficznego oraz przygotowanie karty od strony kodu odbywa się po ustaleniu założeń i wyceny indywidualnej. Udostępniamy współpracę z grafikiem oraz programistą front-end.
Zainteresowany? Doświadczony zespół przeniesie Twoje pomysły do Internetu oraz pomoże Ci zwiększyć sprzedaż własnych produktów.